הכר את המומחה 07.04.2021

"המנטור שלי? אנשים שיודעים את מלאכתם היטב ועם זאת נשארים צנועים ונעימי הליכות"

מדור חדש באתר האיגוד - הכר את המומחה, והפעם: ד"ר עדי רסקו, מהמרכז הרפואי שמיר

ד"ר עדי רסקו

שם מלא: עדי פראגי רסקו

מקום עבודה: מרכז רפואי שמיר (לשעבר אסף הרופא)

גיל: 44

מקום מגורים היום: ראשון לציון

היכן גדלתי: 

גדלתי במרכז ראשון לציון, לא רחוק מבית מגורי היום, לאחר סיום שירותי הצבאי התחלתי ללמוד רפואה בהונגריה, קיבלתי את הדוקטורט ב-2004, כ-7 שנים עבדתי בחברת תרופות כ-medical manager וב-2015 החלטתי שאני חוזרת לקליניקה והתחלתי התמחות באונקולוגיה.

מה אוהב/ת לעשות בשעות הפנאי:

אני אוהבת לקרוא, לעשות שיחה-הליכה עם אבא, ובעיקר נהנית לצאת לטיולים ולהכיר את הטבע של ארצנו היפה.

המלצת קריאה:

"לאכול להתפלל לאהוב" של אליזבת גילברט.

סרט אהוב:

"הסיפור שאינו נגמר", סרט דמיוני עם מסר מציאותי, עם הגיל עולם הדמיון והפנטזיה נזנח, הסרט מזכיר לי כמה כיף זה לעוף גבוהה במחשבות, להעז, לנסות.

מה אני אוהב/ת במקצוע הרפואה?

רפואה זה מקצוע שאין דומה לו, הרפואה עוזרת לאדם עם "הנכס" הכי חשוב לו, עם גופו ונפשו, אנו נפגשים עם המטופלים בנקודה רגישה בחייהם ויש לנו הזכות לסייע להם, אם בטיפול נאות ואם בחיוך ובמתן תקווה. זה מקצוע מאתגר ותובעני ובצידו סיפוק גדול.

למה דווקא אונקולוג/ית?

כשלמדתי רפואה התחום לא ממש דיבר אלי, הכלים של האונקולוג היו בעיקר ניתוח, קרינה וטיפולים כימיים ולא היה נראה שיש יותר מדי מה לעשות. במשך השנים שעבדתי בחברת תרופות, הייתי אמונה על נושאים שונים ומגוונים, מבין כלל התחומים שנחשפתי אליהם, ראיתי שהאופק באונקולוגיה הוא זה שנראה הכי מבטיח, בשנים האחרונות האונקולוגיה עשתה קפיצת דרך משמעותית עם תרופות חדשניות ומכשור חדשני של קרינה ששינו את כללי המשחק ונכון להיום יש לאונקולוג עוד ועוד כלים להיעזר בהם במלאכתו הקשה , והדבר משליך ישירות על תוחלת חיים ארוכה ואיכות חיים טובה יותר של המטופל.

המנטור שלי:

היו לי הרבה מורים טובים במהלך הדרך ומכל אחר מהם השתדלתי לקחת את מה שנכון וטוב עבורי,  אני מעריכה בעיקר אנשים שיודעים את מלאכתם היטב ועם זאת נשארים צנועים ונעימי הליכות, שלא מנסים להוכיח את גדולתם ועושים את מלאכתם בענווה ובאהבה גדולה, כאלה שהראש והלב שלהם נמצאים במקום הנכון.

איפה אהיה בעוד עשר שנים?

בעוד עשר שנים אני רוצה להיות רופאה ומנהלת מובילה, אני רוצה לקחת חלק ביזמות חדשנית שמשלבת בין מקצועות הרפואה, מדעי המחשב והביוטכנולוגיה ולתרום תרומה משמעותית לרפואה בכלל ולאונקולוגיה בפרט.

נושאים קשורים:  הכר את המומחה,  ד"ר עדי רסקו
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו
אנונימי/ת
13.04.2021, 21:00

שלא מנסים להוכיח את גדולתם ועושים את מלאכתם בענווה ובאהבה גדולה
האם למישהו יש שמות בתחום  ה ברכיתרפיה  ??