הודעות 31.03.2020

תהליך אסטרטגי - איגוד אונקולוגי

מערכת הבריאות פוסט המשבר צפויה לעבור שינויים מרחיקי לכת, שינויים שהניצנים שלהם כבר נראים בשטח וצפויים להתעצם ולהתעצב ביתר שאת לאורך המשבר ובסיומו

רופא (צילום: אילוסטרציה)
רופא (צילום: אילוסטרציה)

לכל חברי האיגוד שלום,

כידוע, אנו בעיצומו של משבר גלובלי אשר משליך בתורו על מערכת הבריאות והמשק בכללותו. מתוך דיאלוג מתמשך עם חברת TAERA שמלווה שחקנים משמעותיים בזירת הבריאות החל מאיגודים רפואיים, דרך בתי חולים וכלה בחברות תרופות לדעתם, תקופה זו טומנת בחובה אתגרים גדולים ומאידך גם הזדמנויות גדולות לא פחות.

מערכת הבריאות פוסט המשבר צפויה לעבור שינויים מרחיקי לכת, שינויים שהניצנים שלהם כבר נראים בשטח וצפויים להתעצם ולהתעצב ביתר שאת לאורך המשבר ובסיומו.

שינויים אלו אינם מתרחשים רק בחלקת האלוהים של מערכת הבריאות הממוסדת וזולגים בתורם גם לחברה האזרחית. קיימים שינויים והתאמות בפעילות של ארגונים עסקיים וארגונים ללא מטרות רווח הפועלים בזירה, שינויים המהווים כר נרחב לחישוב "מסלול מחדש" ויצירת שותפויות חדשות המותאמות למציאות החדשה שתיווצר.

במקביל, חשוב לזכור, כי מיד עם סיום המשבר, ותוך הנחה כי תוקם ממשלה בטווח הזמן הקרוב, צפויים להתכנס מספר תהליכים הצפויים להשפיע עמוקות על האיגוד האונקולוגי ובתוכם תקציב המדינה לשנת 2020-2021 והסכם הרופאים החדש.

להבנת חברי וועד האיגוד, במצב הנוכחי, בו עיקר הקשב מופנה לטיפול במגיפה, יהיה כדאי לאיגוד האונקולוגי להתחיל לעבוד עם חברת TARA במהלך ה-3 חודשים הקרובים לטובת בחינה מעמיקה של פעילות האיגוד והחזון, לטובת גיבוש קלפי מיקוח מקצועיים שיובילו בתורם לגיבוש אסטרטגיה להתמודדות מיטבית עם התהליכים שפורטו לעיל.

וועד האיגוד מתכנן להתחיל את ההתקשרות והעבודה על נושאים אלו החל מה-19.4.20 (לאחר חג הפסח).

לטובת מיצוי מיטבי של הזמן העומד לרשותנו ולצורך הצגת תכנית אסטרטגית מפורטת, חברת TARA תבקש כבר מהיום הראשון לשוחח ולראיין חברות וחברים באיגוד על מנת להבנות בסיס ידע מוצק הנשען על כלל התובנות והידע הנצבר בקרב החברים.

לסיום, המבחן המרכזי בו יימדד שיתוף הפעולה הזה יהיה מבחן התוצאה ואנו בטוחים כי נוכל לראות את התוצאות האמורות בטווח הזמן שהוגדר.

במידה שיש שאלות, ניתן לפנות אליי.

גיל בר-סלע,
בשם וועד האיגוד

נושאים קשורים:  הודעות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו