הודעות 30.12.2015

מכתב יו"ר האיגוד לקראת כנס ISCORT15

להלן דבריו של יו"ר האיגוד הישראלי לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה, ד"ר וילמוש מרמרשיין לקראת הכינוס החל ב 12-16/1/16

חברים יקרים,

בעוד כשבועיים נתכנס כולנו להשתתפות בכנס ISCORT 15.
השנה, בפעם הראשונה יהיה שינוי במתכונת הכנס בכך שיהיה פיצול לשני מושבים: אונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה אשר בו ישתתפו גם הפיזיקאים.
הכנס השנתי של האיגוד מעורר עניין רב ואינטרסים, בין היתר מצד איגודים שונים, רופאים שאינם מתחום האונקולוגיה ועוד. אני מקבל פניות רבות בבקשה לאשר השתתפות בכנס במחיר מוזל, אותו תעריף מיוחד לו זכאי משתתף חבר איגוד. יתרה מכך, בשנה שעברה התרחש מקרה חמור בו רופאה השייכת לאחד המכונים האונקולוגיים נרשמה לכינוס, אך תחת שמה בפועל השתתף בכינוס אדם אחר שאינו חבר איגוד שלא היה זכאי מלכתחילה לשלם מחיר מוזל. מדובר בעבירת משמעת חמורה ואי כיבוד הקוד האתי של האיגוד. למרות זאת הסכמתי שלא לפרסם את פרטי האירוע.
בהתחשב בעובדה שהשנה ישתתפו בכנס פנים חדשות-הפיזיקאים, והיות ועלול להתרחש מצב בו אירוע דומה לשנה שעברה עלול לחזור על עצמו, החלטתי לשים לעניין סוף. נתתי הוראה ברורה לחברה המארגנת שמחייבת את הנציגים לדרוש מהמשתתף הצגת תעודת זהות בבואו לקבל את מפתחות החדר במלון, כמקובל בעולם. במקרה של רישום כוזב המשתתף לא יקבל מפתח לחדר ולא יהיה זכאי להחזר תשלום כלשהו.
אינני חושב שעלי להתנצל בפני המשתתפים על אי הנוחות הנגרמת בקבלת החדרים, בהשוואה לשנים קודמות.

מאחל לכולם כנס פורה ומוצלח.
ד"ר ו. מרמרשטיין
יו"ר האיגוד לאונקולוגיה רפואית ורדיותרפיה

נושאים קשורים:  הודעות,  ISCORT15,  כנסים ומצגות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו